Vendita Corta

Vendita Corta

Una negoziazione di vendita corta hè un dialogu trà duie o più partite cù l'intenzione di ghjunghje un risultatu benefiziu quandu un prestatore hè sottumessu nantu à a so ipoteca o vorrebbe evità l'abbandunamentu. Parechje volte avemu clientele dicenu chì volenu una vendita corta, ma in realtà avè l'equità in a so prupietà. Spessu spiegà a so situazione è poi diretti à un agente immubiliare per travaglià una lista normale. Ci travaglieremu cù u venditore allora si anu bisognu di aiutu per chjude, o dendu più tempu per chjude se u bancu stà cercandu di rinunzià nantu à a so prupietà.

Eppuru, quandu una vendita à corta hè l'unica opzione cum'è u cliente vogliu evità d'avè una exclusione in u so discu, u prublema più impurtante cù e negoziazioni di vendita à corta vendita hè quandu l'agente di listinu ùn hà nunda di ciò chì facenu. Se l'agente di listini hè incompetente è manca i prezzi di a casa, a casa hè improbabile di truvà cumpratori cumparendu o u prezzu serà troppu bassu chì un bancu piuttostu à piglià e so probabilità cù una Vendita di Sheriff.

TAke u vostru tempu per truvà a squadra di preclusione ghjusta se cercate perfohttps: //www.youtube.com/watch? V = t8uItoC8f34rm una breve vendita. Hè cunsigliatu First Look Realty per ogni vendita, sia regula o una vendita curta.